2015. május 4., hétfő

Liebster Blog Award

Sziasztok! 

Nagy boldogságomra, megkaptam a negyedik(!) díjamat, a Liebster Blog Award díjat. Köszönöm Veca és Dorina! ^^



SZABÁLYOK:

Írd le, hogy kitől kaptad!
Írj magadról 10 dolgot!
Válaszolj 10 kérdésre!
Tegyél fel 10 kérdést!
Küldd tovább 10 embernek!

Amint említettem, köszönöm szépen a két bloggerinának a díjat! <3

10 dolog rólam:(Necces lesz kihozni ebből tíz dolgot..:)

1. Kedvenc színeim a kék és a szürke.
2. Ha lehetne, Dél-Koreába költöznék.
3. Otthon koreográfiákat tanulok az internetről.
4. Csak anime figurákat tudok rajzolni.
5. Szeretem a yaoit.
6. A tánc és a blogolás két nagy szenvedélyem.
7. Szeretek külföldiekkel ismerkedni.
8. Imádom a csokit.<3
9. Vidám természetű ember vagyok.
10. Sok koreai drámát nézek.

Akkor válaszolok Veca kérdéseire:
1. Szerinted melyik a történelem legszörnyűbb napja?
A csütörtök. Hiába van edzés, egyszerűen mindig erre a napra rakják a legnehezebb órákat a suliban. ><

2. Hány blogot vezetsz?
Jelenleg hármat. Bár az egyik lehet be fog záródni, mert nem tudom tovább írni...

3. Mennyire vagy otthon a konyhában?
Pár dolog megy, például a tojás sütés, a palacsinta és a spagetti. Más nem igazán... Na meg a sütik! :D

4. Szereted a Stand Up Comedy-t?
Ismerős a név, de soha nem néztem, így nem tudom, hogy szeretem e.

5. Ki a kedvenc énekesed/énekesnőd/bandád?
Énekesem Kang Daesung, Éneskesnőm Chaelin Lee és kedvenc bandáim BigBang és 2ne1. <3

6. Melyik az a blog, amit a legszívesebben olvasol?
Nem olvasok rengeteg blogot, de amiket igen, azokat ugyanúgy szeretem a többivel együtt egyformán.

7. Melyik a kedvenc filmed/sorozatod?
Jelenleg: EXO: Next door. (^.^)

8. Milyen időközönként sírsz?
Mostanában nem keveset... Egyébként ritkán szoktam.:)

9. Mennyire kérsz könnyen bocsánatot?
Sajnos ha nekem van igazam, ha nem, én szoktam bocsánatot kérni először, de ezen igyekszem változtatni.:)

10. Mi volt a legjobb dolog, ami eddig történt veled? 
Az, hogy nem adtam fel a táncolást, mikor a feladás határán csüngtem. Élvezem ezt, és ha jövőre már nem is tudok járni, otthon folytatom tovább a fejlődést. <3

Akkor most Dorina kérdéseire válaszolok:
1. Hány blogod van? Esetleg van olyan, amit nem publikáltál?
Három van. Nem, nincs olyan amit nem publikálok.
2. Van példaképed? 
Van, CL és Minzy. 
3. Az íráson kívül van valami hobbid?
Tánc, rajzolás és olvasás.
4. Van kedvenc bloggered, akinek több művét is olvastad?
Nem, nincs. :)
5. Melyik művészeti ág a kedvenced?
Ha a tánc művészet is, akkor a tánc. Ha nem, akkor a rajzolás.

6. Ha hallgatsz egy idegen nyelvű dalt, utána nézel mit jelent a szövege?
Néha, nem mindig, csak ha nagyon kíváncsi vagyok rá.:)

7. Mi a kedvenc könyved?
Nincs kedvenc könyvem, sok amit nagyon szeretek.

8. Mi szerepel a bakancslistád első két helyén?
Egyelőre még nem terveztem meg a bakancslistám..:D

9. Van olyan dolog, ami után fanatikusan rajongsz?
Van van :D A tánc számomra mindent jelent. Imádok táncos videókat nézni és szívesen lennék a helyükben, mikor egy nagyon színvonalas versenyen vesznek részt a csapatok.:)

10. Mi az, amit a legjobban megbántál az eddigi életed során?
Hogy nem voltam képes "nem"-et mondani.

Az én 10 kérdésem:
1. Hol az a hely, ahol szívesen töltöd az idődet?
2. Mennyire vagy képben a "divatbloggerek"-kel? Mi a véleményed róluk?
3. Milyen filmeket szeretsz?
4. Mi inspirált a blogod/blogjaid elkezdésére?
5. Az osztálytársaid olvassák a blogod/blogjaid?
6. Mi a legszebb nyári emléked?
7. Mivel töltöd el az idődet?
8. Milyen fajta zenéket szeretsz?
9. Van kedvenc ruhadarabod, amit szívesen hordasz?
10. Szereted az iskolát? Ha igen, miért? Ha nem, miért?

Akiknek küldöm:

Sajnos a 10-et nem sikerült elérnem, de nem hiszem, hogy nagy gond.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése